Hlavní strana

11. den - noc
    Po příjezdu nás čeká potěšivé zjištění, že i když před týdnem zde vydatně pršelo, je voda v Asuánu čistá. Nedovedu si představit, jak  se 4 dny dívám do vody v barvě cacaa. Před vylosováním se pozdravíme se známými tvářemi. Prohodíme pár slov a hurá na losování. Není co přehrabovat, šáhnu, vytáhnu a č.8. Místo uprostřed rybníka, naproti strmému skalnatému břehu, není sice TOP, ale i tak jsme spokojeni. Strategie zní jasně, druhý břeh a co nejblíže. Po pár hodech zjišťuji, že břeh kam se chystáme házet, je opravdu strmý a pod ním je hluboká díra, plná bahna. Takže nám nezbývá, než se trefovat na onen břeh a čekat.

Po půl hodině od začátku závodu, přichází na Kubův prut záběr a Kuba zdolává první rybu závodu. Hm, slibní začátek. Jenže další ryby se nám nepodaří zdolat, neb zprvu Kuba neúspěšně trénuje podebírání a několik ryb se nám vypne těsně po záběru. Čímž se nám podaří za dalších 24 h zdolat pouze 4 ks bodovaných ryb, což je žalostně málo. Zvlášť, když týmu v zátoce se daří a po prvním dnu má na kontě nějakých 170 kg. No nic, krmíme, krmíme a čekáme, čekáme :o)

2. den - noc
      Konečně nám to začíná jezdit. Bodovaných kapříků přibývá, a nám je čím dál veseleji. Polední výsledky jsou sice pro nás zdrcující, ale má se během dalších dnů zkazit počasí, což by nám mohlo nahrát do karet.

3. den - noc
        Noc byla klidnější, ale i tak se nám daří zdolat několik bodovaných ryb. Přes den začínají ryby brát jak nám, tak i všem okolním týmům, a tak se u váhy chvílemi tvoří fronta :o) Polední výsledky jsou pro nás již přijatelnější a víme, že na přední příčky to není tak daleko. Během dne se mi daří zdolat zjevně vytřenou samičku s mírami 87cm a váhou 12,4kg, při stavbě těla by před vytřením mohla mít 15-16 kg, krásná ryba. K večeru příchází změna počasí a s polu s bouřkou i velmi vydatný déšť. V bouřce aktivita ryb vzroste a jde ryba za rybou. Jenže vše překazí vydatný déšť, který je tak hustý, že promoknu i v nepromkovavém. Jako všichni ostatní to zabalíme a jdeme se zavrtat do spacáku. Probudím se ve 2:00h v noci, vystrčím hlavu z bivaku a kupodivu neprší a na nebi svítí měsíc. Nelením, nahodím, zakrmím a zpět do spacáku. první záběry přicházíjí až za dvě hodiny. Během chvilky vytahuji několik bodovaných kapříků, které sakuji a znovu ulehám.

4. den - noc
         Kapři díky změně počasí nepřestávají v aktivitě a záběry přicházejí v pravidelných intervalech. Chvílemi máme vytažené všechny udice. To jsem ještě netušil co mě čeká přes noc. Od večera do rána se mi daří zdolat 21 bodovaných ryb, na které jsem sám neb Kubu neprobudí nic, ale nechávám jej vyspat, on je ten co nás poveze domů.

5. den
       Posledních 24 hodin to byl od nás neskutečný finiš daří se nám zdolat 39 bodovaných ryb. Na bednu jsme to sice nedotáhli, ale nakonec z toho bylo spokojeně vydřené 5. místo. Tímto gratulujeme vítězům a Děkujeme pořadatelům. A příští rok nashledanou :o)